niedziela, 3 września 2017

Siedem Sióstr - Seven Sisters

Siedem Sióstr to tak naprawdę osiem klifów położonych w Anglii (hrabstwo Wschodnie Sussex) na wybrzeżu Kanału La Manche. Piękne, wysokie, białe klify to miejsce które zapiera dech w piersiach. Poprowadzony wzdłuż  nich szlak, jest jednym z ładniejszych widokowo jakie widziałem. Po drodze mija się dwie latarnie morskie. Jedna na dole, drugą na górze (obecnie przerobioną na B&B). Odważni mogą skorzystać z kąpieli, ja zamoczyłem nogi :)
Gdy szliśmy szlakiem, co jakiś czas tuż nad klifami przelatywały samoloty. To mniejsze, to większe, na moje oko wszystkie zabytkowe. 
Miejsce to przez swoje piękno przyciąga nie tylko turystów. Tych który zechcieli by skoczyć w ostatni skok powinna zniechęcić tabliczka której zdjęcie jest ostatnim z przedstawionych. 








 

 


Napis głosi:
Potężniejszy niż tysiąc grzmotów wody,
Potężniejszy niż fale morza.
Pan na wysokościach jest potężny.
Bóg jest zawsze większy, od Twoich wszystkich problemów.

2 komentarze:

  1. Przepiękne miejsce jedno z tych które są jak niezaspokojona miłość.
    Koniecznie muszę się tam wybrać.
    A do ostatniego skoku lepiej niż wizja srogiego Boga moze zniechęcić tabliczka z przekazem "skoczysz, nie zabijesz się, zostaniesz kaleką, będzie gorzej niż teraz" (już jedną osobę w ten sposób od stania na skraju, odwiodłem)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo i spokojnie :)
    Poza tym piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń